פרטנר והוט כבר לא בסחבקייה. ל – zmanavir נודע שבין החברות שוררת מתיחות קשה וזאת לאחר שלפרטנר התברר שבהוט מובייל מטרגטים לקוחות סלולריים שלהם, באופן ממוקד ומדויק, מה שעורר חשש לפעילות מכוונת וחריגה של משווקים. בפרטנר מייחסים חומרה יתירה לאירוע ואף פנו להוט מובייל בנושא. כמו כן החברה נקטה בשורה של פעילויות אבטחת מידע כדי למנוע הישנות של מקרים דומים.
בעקבות האירוע פרטנר החלה לבצע אסטרטגיית winback שזו גישה שיווקית ספציפית שמטרתה להחזיר לקוחות שנטשו לחברה אחרת. הגישה הזו הייתה אופיינית לשוק הסלולר לפני כמה שנים כאשר התחרות בין החברות התבססה על נתחי שוק, אבל היא פחות הורגשה בשנה-שנתיים האחרונות.
באופן כללי ניתן לומר שבין הקבוצות הגדולות בשוק התקשורת קיימת מערכת יחסים פחות או יותר סבירה הנובעת גם מההיכרות האישית בין המנהלים לאורך השנים. בסלולר החברות גם משתפות פעולה באופן חוקי בהקמת אתרי סלולר משותפים, כך שהמתיחות בין החברות פרטנר והוט מובייל, שגם יש להן רשת סלולרית משותפת (PHI) היא בהחלט חריגה, והיא כאמור נוגעת לתחושה קשה בפרטנר על מהלכים שיווקיים חריגים של הוט מובייל.
הצדדים סירבו להתייחס לנושא.
















