נוהל המכירה של הפרטת דואר ישראל צפוי להתפרסם ביום יומיים הקרובים, כך נודע ל – zmanavir. מדובר בנוהל שמסדיר מכירת החברה בהתאם להחלטת ועדת שרים להפרטה. רשות החברות סיימה בחודש שעבר את הכנת הנוהל, אך פרסומו התעכב בעקבות המחלוקות סביב המשך כהונת יו"ר דירקטוריון הדואר והצעדים שנקט שר התקשורת שלמה קרעי כנגד החברה. כזכור קרעי עיכב את חתימתו על שיעבודים שהחברה נדרשה למסור לטובת הבנקים, מה שגרם לעיכוב בהזרמת הכספים מהאוצר למימון פרישת עובדים. אחרי שהנושא הזה נפתר והכסף הועבר, מתאפשר למעשה המשך תהליך ההפרטה.
נוהל המכירה מהווה את המסמך המפורט של כללי התהליך התחרותי למכירת מניות הדואר למשקיע פרטי. בוועדה למכירת מניות הממשלה בדואר חברים נציגי רשות החברות הממשלתיות, נציגי משרד האוצר ומשקיף מטעם משרד התקשורת.
בפני המשקיעים תונח התשתית המקצועית הנדרשת ובכלל זה התכנית האסטרטגית, התכנית העסקית, המודל הפיננסי, חדרי מידע, ה- VDD, השמאויות לנכסי הנדל״ן ועוד.
















