אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר הימר על קבוצת בזק כשותפה אסטרטגית בפריסת הסיבים, ולפי מקורות בשוק השלב הבא הוא שיתוף פעולה בנושא הטלוויזיה במסגרתו נעשה ניסיון לקידום שיווק חבילת הטלוויזיה סטינג מבית yes על ידי פרטנר. השיחות בין הצדדים נמשכות כבר הרבה זמן, ובתדירות משתנה, והם מתקיימות על רקע העובדה שפרטנר נמצאת כרגע בעולם הטלוויזיה עם פרטנר טי וי, בעיקר מפני שהטלוויזיה תומכת במכירת הסיבים.
לא מעט לקוחות מעדיפים לקחת פתרון כולל של סיב וטלוויזיה ולקבל הנחה במקום לרכוש את המוצרים בנפרד. כרגע זו המגמה הבולטת בשוק בישראל אבל הניסיון בעולם מראה שהמגמה היא מעבר לכיוון של סיב ואפליקציה בנפרד, כך שמבחינת פרטנר אין סיבה להחזיק פעילות טלוויזיה עצמאית שהיא גם לא רווחית, אם היא יכולה במקום זה לשווק מוצר קיים.
נדגיש שגבאי גם היה מי שמינה את אילן סיגל מנכ"ל פלאפון ויס לתפקיד מנכ"ל גולן טלקום בעת שהיה מנכ"ל סלקום, כך שמערכת היחסים ביניהם טובה מאד. עוד ידוע שסיגל הוא אחד מהדוחפים לשיתוף פעולה בתחום הטלוויזיה וזו הייתה האסטרטגיה שלו מלכתחילה.
חשוב להדגיש נקודה נוספת והיא שלפרטנר יש הסכם לשיווק בלעדי עם free tv מבית קשת ו – RGE. למיזם הטלוויזיה ניתנה הזכות לשווק ללקוחותיו חבילה של טלוויזיה וסיב של פרטנר. לכאורה שיתוף הפעולה בין החברות אמור היה דווקא לקרב ביניהן ולגרום לפרטנר לחבור לקשת כגוף התוכן מהחזקים בשוק, אבל זה כאמור לא קורה ופרטנר על פי מה שמסתמן כרגע מעדיפה לחבור דווקא לבזק.
הצדדים סירבו להתייחס לנושא.
















