בזק היא חברה מצוינת, אני מסקרת אותה מ – 2010 ומכירה אותה עוד לפני שהצטרפתי ללידר, ואני חושבת שהחברה עברה אבולוציה והתפתחה מאוד טוב לאורך זמן, למרות כל הקושי ולמרות הרגולציה ולמרות התחרות אנחנו רואים שהחברה הזאת פשוט מנוהלת בצורה טובה. יש לה שירות טוב מוצר טוב והיא גם כל הזמן מתפתחת ואני חושבת שאנחנו נמשיך לראות ביצועים טובים, צמיחה בתזרים, דיבידנד, אולי צמיחה בדיבידנד", כך אומרת סבינה לוי, מנהלת מחלקת המחקר בלידר שוקי הון בפודקאסט עושים תקשורת בזמן אוויר.
לגבי סלקום ופרטנר אמרה: "אני חושבת שיכול להיות אפסייד בתמחור אולי אפילו יותר משמעותי ביחס לבזק, כי גם הפוטנציאל של התאוששות עשוי להיות משמעותי יותר בדגש על התזרים. יחד עם זאת מבחינת פרופיל סיכון אין ספק שמדובר בהשקעות יותר מסוכנות כי אנחנו רואים שהן מניות תנודתיות יותר, אנחנו יודעים שאלו חברות שעדיין לא מייצרות מספיק רווח ותזרים ואנחנו מקווים ורוצים שזה יקרה".
לפודקאסט המלא https://open.spotify.com/episode/4RuNodqHRne8bnSk3nOxHs?si=5ebe8ba9193c4e30
















