תקלת המייל בסלקום תיפתר ככל הנראה רק מחר בערב. ככל הנראה מדובר בתקלה רחבה שכן היא נדרשת לטיפול מקיף כולל החלפת ציוד כך שבכל מקרה לא מדובר באירוע שניתן לסיימו במהירות. התקלה החלה כבר ביום שישי ונמשכת עד רגע זה. בהתחלה חשבו שמדובר בתקלה שפוגעת חלקית בלקוחות שכתובתם בנטוויז'ן אך ככל הנראה מדובר במספר לא מועט של לקוחות. סלקום הודיעה ללקוחות שפנו אליה כי התקלה בטיפול, אך יחד עם זאת תקלות שנמשכות ימים הן חריגות בהחלט, וייתכן שהדבר תלוי גם בעובדה שהתקלה קרתה בסוף שבוע.

















לא נפתר. נפטרים מסלקום!