סלקום הודיעה על כך שתיבות המייל של נטוויז'ן עלו, אך עדיין ייתכנו תקלות מסויימות בשליחה וקבלה של חלק מהמיילים. החברה הודיעה שמיילים קודמים לתקלה יעלו בהדרגה וזה תהליך שייקח מספר ימים. מנכ"ל סלקום דניאל ספיר הודיע ללקוחות שהוא אישית מטפל באירוע 24/7.
סלקום החליטה שלא למסור הערכות לגבי סיום התקלה בשרתי נטוויז'ן אלא לציין שהיא בטיפול, וזאת לאחר שהתברר שלא מדובר בתיקון של תקלה אלא בהחלפה של שרתים ועדכון כל הכתובות מחדש. בינתיים סלקום מעדכנת את משרד התקשורת באופן שוטף לגבי התקלה היות והיא נמשכת כבר כמה ימים ברציפות, שזה אירוע חריג כשלעצמו. בחברה דוחים את האפשרות שמדובר במתקפת סייבר.
התקלה היא בשרתי הדואר של נטוויז'ן, ספקית האינטרנט שמוזגה לתוך סלקום לפני שנים. לכאורה לא אמורים להיות הרבה מאד אנשים שממשיכים להשתמש במייל עם כתובת נטוויז'ן, אך הנקודה היא שסלקום חייבת לשמור על הכתובת שלהם בכל מקרה גם אם התיבה לא פעילה.
בכל מקרה התקלה צפויה להסתיים בקרוב.
















