לפי היורו, הוט מסיימת את הרבעון השני של השנה עם תוצאות לא טובות הודות לתחרות העזה בשוק בכל המגזרים בהם היא פועלת. אבל בשקלים החברה מראה תוצאות מעט טובות יותר, ומסבירה שכך יש להתייחס לתוצאות שלה. החברה לא מפרסמת דוחות כידוע, ופרטים חלקיים על תוצאותיה הכספיות ניתן לשאוב רק מהדיווחים של חברת האם אלטיס אירופה.
הכנסות הקבוצה בכללותה נשחקו ברבעון השני ב – 7.6% והסתכמו ב – 269 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד, וגם ביחס לרבעון הקודם נרשמת ירידה של 3.6% ובמספרים מדובר ב – 10 מיליון שקל, לפי הדיווח שלה ביורו.
בהרכב ההכנסות ניתן לראות שהוט מובייל ירדה ב – 4 מיליון שקל ל – 59 מיליון שקל, בתרגום ליורו למרות שהוסיפה 22 אלף לקוחות. בנייח החברה ירדה ב – 11.1% ל – 128 מיליון שקל. נקודת האור היחידה בתוצאות היא שישנו שיפור קל בשוק העסקי שבו החברה מדווחת על הכנסות של 61 מיליון שקל, עלייה של 1.6% לעומת המקביל אשתקד.
בנוסף לכל, גם הרווחיות צנחה וה – EBITDA ברבעון ירדה ל – 90 מיליון שקל, ירידה של 9.1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, וגם בהשוואה לרבעון הקודם החברה ירדה ב – 3.2%.
החברה גם צמצמה השקעות בצורה דרסטית וברבעון השני הן ירדו ב – 24.7% ל – 58 מיליון שקל, לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ולעומת הרבעון הקודם רשמה החברה ירידה של 28.4%.
לדברי הוט אל מול רבעון מקביל, במונחי מטבע מקומי, הוט צמחה בהכנסות ב- 3.1%.
- הוט צמחה בהכנסות מגזר הסלולר מגידול במצבת המנויים וב- ARPU – הכנסות משירותים צמחו ב- 6% והכנסות מציוד ירדו ב- 9.5%.
- במגזר הקווי הוט צמחה ב- 3.5% בעיקר מפעילות המגזר העסקי.
- לצד ההכנסות, הוט ממשיכה לצמוח ב EBITDA וברבעון האחרון מול מקביל ב 1.6%.
- תזרים המזומנים החופשי גדל ב- 65% אל מול רבעון מקביל מירידה בהשקעות לצד הצמיחה ב- EBITDA.
















