בג"ץ מעכב את פיטוריו של יו"ר דירקטוריון דואר ישראל מישאל וקנין. הבוקר הוציא בג"ץ צו על תנאי המורה לשר התקשורת לנמק מדוע שלא לבטל את ההחלטה להדיח את וקנין. בינתיים נאסר לפטרו והורשה לו לשוב לתפקידו. ההחלטה באה לאחר דיון ביום חמישי שעבר ולאחר שדואר ישראל הגיש בג"ץ נגד הכוונה לפטר את וקנין מתוך שיקולים פוליטיים.
היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה גם כן התנגדה לפיטורים וכן דרגי מקצוע במשרד האוצר וברשות החברות שנלחמו להשאיר את וקנין בתפקיד, בניגוד לרצון של השרים קרעי ואמסלם להזיזו מתפקידו בטענה שהוא אינו ממלא את תפקידו כראוי.
השאלה כעת היא מה יקרה הלאה במידה ובג"ץ ימנע את הפיטורים לחלוטין. הדואר היא חברה ממשלתית שנמצאת בפיקוח של משרד התקשורת ויחסי העבודה בין יו"ר ושר הם קריטיים להצלחת החברה כך שעוד נכונו עניינים לא מעטים בהמשך הדרך.
















