בעיתוי מוזר מנכ"ל בזק רן גוראון, יוצא ללימודים בחו"ל וייעדר מהחברה לתקופה של כ- 5 שבועות. גוראון אמור היה לצאת ללימודים כבר לפני כשנתיים אך דחה זאת מסיבות אישיות. עזיבה של החברה לתקופה כה ארוכה בשעה שהמתיחות ביחסי העבודה עולה, והוועד עצר כל פעילות בתחום ההפרדה המבנית, נראית תמוהה בלשון המעטה. מי שתמלא את מקומו בהיעדרו תהיה סמנכ"ל החטיבה הפרטית נורית קנטור. קנטור היא יחסית חדשה בחברה והמינוי שלה כממלאת מקום נתפס כאמירה שיש לה משמעות. בבזק יש מספר סמנכ"לים עם הרבה יותר ניסיון והיכרות עם החברה, כגון מני ברוך סמנכ"ל הנדסה, ניר דוד סמנכ"ל החטיבה העסקית, היועץ המשפטי אמיר נחליאלי, ואייל קמיל סמנכ"ל לוגיסטיקה. מיותר לציין שאין זו הפעם הראשונה, ודפוס ההתנהגות הזה נתפס בבזק כניסיון להחליש את הסמנכ"לים הוותיקים. למזלו של גוראון זה לא נושא שוועד העובדים עוסק בו, ולכן יש לו בו חופש פעולה, שלא כמו בנושאים רבים אחרים בהם הוא מוגבל מאד, שלא לומר מופעל.
















