שר התקשורת שלמה קרעי זימן את המפעילים לשיחה על מצב רשתות התקשורת והדרכים שניתן לסייע ולהחזיר את הרשתות לתפקוד מלא. בשיחה הנערכת נכון לשעה זו שוב עלה נושא הגנרטורים כאמצעי לפתרון בעיית החשמל שמשביתה חלק מהאתרים. הפגישה בהשתתפות מנכ"לי החברות ובסופה צפוי המשרד לפרסם הודעה.
נודע כי כל השיחה נסובה סביב מתן עזרה לחברות להיכנס לשטחי העוטף עם גנרטור ולחץ לאפשר לחח״י לתקן תקלות. מעבר לכך השיחה עסקה בעיקר בעדכון על ההטבות שניתנו ללקוחות.
















