פרטנר בשיתוף מועדוני קבוצת הולמס פלייס, הודיעו שפתחו במבצע גיוס מטענים ניידים למכשירי סלולר. החברות מבקשות מהציבור הרחב ומלקוחותיהן להירתם למאמץ הלאומי ולתרום מטענים ניידים חדשים או משומשים לאחד ממרכזי השירות או הכושר של פרטנר או הולמס פלייס, אותם יעבירו החברות לחיילים בחזית. יש לוודא שהמטענים יגיעו טעונים וזמינים לשימוש. בנוסף, פרטנר תחלק כרטיס סים לזקוקים לכך.
לאור הצורך האדיר בתקשורת חיונית שעולה מהשטח פרטנר קוראת לכל החברות והארגונים במשק להצטרף אליהן ולגייס מטענים ניידים למרכזיהן.
















