שר התקשורת שלמה קרעי, ערך הבוקר סיור בעוטף עזה ביחד עם אנשי משרדו. קרעי ערך ביקור בקיבוץ בארי ונפגש עם מנכ"ל דפוס בארי בן סוכמן במטרה להחזיר את המפעל לעבודה כמה שיותר מהר. כמו כן ערך השר סיור בחמ"ל העיר שדרות וכן ביקר צוותים שעסקו בתיקון תשתיות תקשורת. אל השר התלוו מנכ"ל המשרד מימון שמילה, רוני חורי מנהל אגף פיקוח טכנולוגי, וגדעון שטרית סמנכ"ל רישוי.
נדגיש שבעוטף ישנם עוד מספר אתרים סלולריים שנפגעו בלחימה ועדיין מושבתים, אך באופן כללי ניכר שהרשתות התייצבו, הודות לעבודות שעשו צוותים של חח"י וצוותי של כל חברות התקשורת שגילו רוח התנדבות ומסירות ופעלו היכן שרק ניתן על מנת לתקן תקלות כמה שיותר מהר.
















