שר התקשורת שלמה קרעי מקיים בשעה זו שיחה עם ראשי חברות התקשורת בנוגע למצב הרשתות במלחמה וכדי לעמוד מקרוב על הבעיות השונות במידה וקיימות. זו שיחה אחת מני רבות שקרעי עושה עם המפעילים על מנת לבדוק האם ישנן בעיות וכיצד המשרד יכול לעזור.
נזכיר שלאחרונה התקבלו במשרד בקשות של מפעילים שביקשו להפחית את אגרות התדרים בזמן מלחמה, והם מצפים לתשובת השר בנושא על אף שמי שקובע בסוגיה זו זה משרד האוצר. נעדכן בהמשך
















