גורם בכיר בקרב החברות המפעילות את שירותי התוכן הגיב על טענות משרד התקשורת וטוען שלחברות לא נותרה ברירה מלבד הניתוק החריג של הלמידה מרחוק, מפני שאיש מהמשרדים הממשלתיים לא היה מוכן להתחייב לפצותם בעקבות ההסדר שהמשרד התכוון להנהיג. לדבריו במשרד החינוך לא נמצא תקציב למימון הפתרון שמשרד התקשורת ניסה לקדם ולפיו מי שישא בעלות הקש"ג יהיה משרד החינוך והחברות בדקו זאת מול כל הגורמים האפשריים.
בעקבות הידיעה שפרסמנו https://tinyurl.com/yoel7su5 מוקדם יותר אמר מדובר בהוצאה מיליוני שקלים שהחברות המפעילות את שירותי התוכן היו אמורות לממן מכיסן והן לא מסוגלות לעשות זאת. ברגע שהשימוע התייחס גם לביטול הקש"ג רטרואקטיבית מתחילת החודש, זה כבר היה יותר מדי. "יש כאן הוצאה של מיליוני שקלים על תחזוקה ושרתים", אמר.
הוא אמר שהמתווה החדש שאמור לצאת היום ולפיו ההורים ישלמו חלק יחסי בהוצאות על הקש"ג הוא הפתרון הנכון למרות שהיה שמח אם ההורים לא היו משלמים בכלל, אבל מדובר בסכומים מאד קטנים במקרה של חריגה בחבילות. "איש לא הולך להתעשר מזה" אמר.
















