לירן אבישר בן חורין, מנכ"לית משרד התקשורת לשעבר, מועמדת להצטרף כדירקטורית חיצונית בחברת גילת טלקום. המינוי יעלה לאישור באסיפה הכללית ובמידה ויאושר היא צפויה להיכנס לתפקיד ב 1 למרץ 2024. אבישר בן-חורין נמצאת בתקופת צינון וההצטרפות שלה לדירקטוריון מיועדת לחזק את החברה לקראת אתגריה העתידיים.
נוסיף שבן-חורין צפויה לשמש גם כסמנכ"ל במינהלת תקומה.
















