חודש אוקטובר בניודים בסלולר מסתיים בהובלה של סלקום שמצרפת 4,200 לקוחות חדשים נטו, בעוד מתחרותיה הגדולות רושמות מספרים שליליים. פרטנר מסיימת את החודש עם מינוס 3,400 ופלאפון מסיימת עם מינוס 2,500.
אצל כל שאר החברות המספרים לא משמעותיים ונעים סביב מאות בודדות לכאן ולשם, שזה צפוי על רקע החגים והמלחמה. כך למשל הוט מובייל מסיימת את החודש עם גיוס חיובי של 500 לקוחות, רמי לוי, מינוס 230, ו – 019 מובייל עם 320 בלבד.
החודש האחרון הוא חודש שקשה להסיק ממנו מסקנות לגבי מה שקרה בשוק, ונזכיר שהמפעילים לא מקדמים תוכניות שיווק חדשות ולא עסוקים בגיוס לקוחות, מלבד דברים קטנים במגזר העסקי. חשוב גם להזכיר שעשרות אתרי סלולר נפלו בעוטף עזה בעקבות הפסקות חשמל ופגיעות פיסיות באתרים, וייתכן שהיו לכך משמעויות מבחינת תנועת הלקוחות.
















