יו"ר דירקטוריון בזק גיל שרון הודיע הבוקר על פרישה מתפקידו לאחר 3 שנים. הוא יישאר בתפקיד בחודשים הקרובים ולאחר מכן אמר שבכוונתו לצאת לעסקים פרטיים. בהודעה שמסר אמר "עם הגיעי לגיל 60 החלטתי לצאת לדרך חדשה, בה אוכל לתרום מניסיוני ולהשביח חברות, במגוון תחומים, כפי שעשיתי בכל תפקידי הקודמים בפלאפון, בגולן טלקום ובקבוצת בזק. בשלוש השנים בהן אני מכהן בתפקיד, הגדרנו ויישמנו אסטרטגיית צמיחה שהובילה את הקבוצה לתוצאות עסקיות מצויינות, וצמיחה עקבית בהכנסות וברווח לצד הפחתה משמעותית בחוב וחזרה לחלוקת דיבידנד".
תומר ראב"ד, מנכ"ל ביקום, בעלת השליטה בבזק וחבר דירקטוריון מסר בעקבות הודעתו של שרון, "הצטערנו מאוד לשמוע על רצונו של גיל לסיים את תפקידו. בשמי ובשם בעלי השליטה בקבוצה, וכל חברי הדירקטוריון, אנו מבקשים להודות לגיל על השנים בהן הוביל את הקבוצה בהצלחה, ורוכשים לו הערכה רבה על האופן בו ניהל אותה. קבוצת בזק ממשיכה לצמוח עם תוצאות יוצאות מן הכלל, הרבה מכך בזכות המהלכים שגיל הוביל. בזק פועלת כיום כתף אל כתף עם כוחות הביטחון על מנת לספק תקשורת תקינה ואיכותית לכל תושבי ישראל ולכוחות הביטחון".
בשוק נפוצו שמועות על כך ששרון פורש כעת מתוך כוונה לארגן בעתיד קבוצת רכישה שתרכוש את בזק, אך לא נמצא לכך כל אישור. לשרון היכרות אדוקה עם שוק התקשורת ולמעשה את רוב שנותיו העביר בשורה של תפקידים בכירים מראשית דרכו. בעבר גם היו שמועות על כך שיש לו קשרים קרובים עם קרנות השקעה זרות והוא עשוי להשתלב בפעילותן בעולם.
















