גלית שקאלו אופנברג, המכהנת מזה למעלה משנתיים כסמנכ"לית השירות בקבוצת פרטנר, הודיעה על רצונה לפרוש מתפקידה. קודם לתפקידה בפרטנר שימשה כמנהלת השירות בחברת סלקום במשך כ-8 שנים. היא עזבה את סלקום כשאבי גבאי כיהן כמנכ"ל סלקום והם נפגשו שוב כשגבאי עבר לפרטנר כבעלים וכמנכ"ל ועבדו יחד מאז נכנס.
אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "גלית מנהלת עם המון אנרגיות ודוחפת לשינוי ולשיפור מתמיד וכך הקפיצה את שירות הלקוחות שלנו לרמה הגבוהה שבה אנו נמצאים. אני מודה לגלית על העשייה הגדולה ומאחל לה הצלחה בהמשך הדרך".
















