חברת דואר ישראל פרסמה את תוצאותיה הכספיות ל-9 החודשים הראשונים של 2023. החברה הציגה רווח נקי של 176 מיליון שקל לעומת הפסד של 223 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות צמחו ב-12% והסתכמו ב-1.27 מיליארד שקל.
ההכנסות ברבעון השלישי של השנה צמחו מ – 380.3 מיליון שקל ל – 425.4 מיליון שקל.
הודות לתוכנית ההבראה החברה עברה גם לרווח תפעולי של 19.4 מיליון שקל לעומת הפסד של 42.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב – 1.5 מיליון שקל לעומת הפסד של 47.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
זהו הרבעון השלישי ברציפות בו החברה מדווחת על רווח, והפעם בפעם הראשונה נרשמה צמיחה בכל מגזרי הפעילות. השיפור בתוצאות מיוחס להצלחת תוכנית ההבראה שיישמה הנהלת החברה.
עם זאת, פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" השפיעה לרעה על הכנסות החברה שיתבטאו ברבעון הרביעי של השנה. החברה הודיעה כי היא נוקטת בצעדי התייעלות על מנת להתמודד עם הירידה בהכנסות, ומקווה להשלים את הליך ההפרטה ברבעון הראשון של 2024.

















כל הכבוד למישאל וקנין ולכל מי שעמל קשה להצמיח מחדש את המוסד הבעייתי הזה
בלטה על הראש לצמד הארורים הנבערים וללקקני הישבן המביכים הדבילים אמסלם וקרעי