דירקטוריון בזק החליט כי יערך דיון נוסף בעניין מינוי יושב ראש הדירקטוריון, ובסופו תיערך הצבעה חוזרת על מינויו של תומר ראב"ד ליושב ראש הדירקטוריון. זה לא עוד אירוע של מה בכך. מדובר באירוע חריג מאוד שלא זכור כדוגמתו גם לא בתקופות אפלות של בזק. בחברה מנסים לומר כי מדובר בדיון והצבעה חוזרת לבקשתו של דירקטור מטעם העובדים, פטריס טייב, אבל ברור שאם מישהו לא היה מגיע למסקנה שההליך לא חף מפגמים, כנראה שזה לא היה קורה. ככה בלי סיבה נראית לעין וכשיש קוורום, מישהו מחליט לקיים הצבעה חוזרת? רק כדי לרצות את טייב וכאשר ברור שתוצאות ההצבעה יהיו זהות?
זה נראה קצת חשוד יש לומר, גם אם רוצים להראות לטייב שפני הבעלים לשלום. הדיון בו נבחר תומר ראב"ד כיושב ראש הדירקטוריון התנהל כשכל הדירקטורים, כולל הדחצי"ם, נוכחים ומצביעים כשרק הדירקטור מטעם העובדים טייב אינו נוכח בדיון לאחר שהבין שמשהו אינו כשורה והחליט שלא להשתתף בו. לכאורה במצב דברים כזה אין שום צורך או סיבה לדיון נוסף, והעובדה כי בבזק נאלצים לקיים דיון והצבעה מחודשים מוכיחה שאולי נפל פגם בהליך וכעת מישהו רוצה לתקן את העניינים.
על פי הידוע, ככל הנראה המידע על מינויו הצפוי של ראב"ד נמסר ותואם עם חברי הדירקטוריון בחברה, ימים ספורים קודם לדיון ולהצבעה. הדירקטור היחיד שלא הועבר לו המידע היה טייב עצמו, ככל הנראה מתוך חשש של ראב"ד שהעובדים ינסו לטרפד את מינויו כפי שאכן קרה בפועל לאחר המינוי. בדיון הדירקטוריון עצמו, שארך כ – 20 דקות, לא הוצגו כל חלופות, לא הועבר כל חומר, ולמעשה זו הייתה ההחלטה האפשרית היחידה כפי שנקבע מראש. לא זו בלבד, אלא שעד סמוך למועד הדיון נמסר ע"י מזכירות החברה כי מדובר בדיון בו ימסרו עדכונים בלבד ללא כל החלטות, תוך שהם יודעים שהמינוי צפוי לעלות להצבעה בדיון. אם אלו הם באמת פני הדברים הרי ששיתוף פעולה שכזה של מזכירות החברה עם מסירת מידע לא מדויק, לא זכור מאז ימי אלוביץ ופרשת בזק-יס.
על פי מה שנודע ל"זמן אוויר", בימים האחרונים העביר הדירקטור טייב מכתב התראה לחברי הדירקטוריון באמצעות עורך דין ששכר לטובת העניין. עורך הדין של דירקטוריון החברה, עו"ד אברמי וול ממשרד פישר-בכר, השיב למכתב ודחה את הטענות, אבל במקביל כאמור החליט הדירקטוריון על דיון והצבעה חוזרים, ככל הנראה מתוך חשש מהליכים משפטיים בעניין.
כזכור, לוועד העובדים בבזק השגות קשות על מינויו של ראב"ד לתפקיד היושב ראש, כשבוועד אומרים כי לא בוצע הליך בחירה תקין וכי ראב"ד חסר את הניסיון והכישורים לשמש יושב ראש חברה בסדר גודל של בזק. לטענת הוועד הדירקטוריון כשל שוב בתפקידו, ופעל כשלוח של בעלת השליטה ולא מתוך ראיית טובת החברה ובעלי מניותיה. יו"ר הוועד, איציק בסלו, אף פנה לכל הגופים המוסדיים וביקש מהם להתערב ולא לאשר את תנאיו של ראב"ד ובכך לסכל את המינוי. כך או כך, האירוע רחוק מלהסתיים. בזק סירבה להגיב.
















