דרמה במשרד התקשורת. עו"ד ענבל משש, ראש אגף עובדים זרים ברשות האוכלוסין מונתה לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת. מימון שמילה ששימש עד כה כמנכ"ל המשרד בפועל חוזר לתפקיד מנהל מינהל ההנדסה, ואלעד מלכא שהיה המועמד של קרעי לתפקיד המנכ"ל ושימש כמשנה למנכ"ל, יישאר בתפקידו.
נזכיר שמלכא לא הצליח לעבור את אישור נציבות שירות המדינה כאשר הערכה הייתה שהוא יצבור ניסיון ואז מועמדותו תחזור שוב לנציבות. ההחלטה מלמדת שקרעי נואש מהסיכוי שניתן יהיה להעביר את מלכא ולכן הביא מועמדת משלו, הגם שהיא איננה מתחום התקשורת.
עדיין לא ברור מה הרקע לחיבור בין קרעי למשש, ואולם בכל מקרה הסיכוי שתעבור את אישור הנציבות הוא גבוה היות וברשות האוכלוסין היא ניהלה צוות של 170 עובדים וצברה מספיק ניסיון ניהולי. בכל מקרה היא נכנסת כרגע לתפקיד ממלאת מקום עד לאישור סופי.
מבחינת קרעי המינוי של משש לא יכול היה לעבור אלמלא היה בטוח שהיא תקבל את הגיבוי המקצועי משמילה וממלכא – כל אחד בתחומים המוכרים לו יותר, שמילה בצד ההנדסי ומלכא בתחום השידורים.
מנכ"לית המשרד הנכנסת עו״ד עינבל משש: ״אני מודה לשר קרעי על ההזדמנות להוביל משרד עם עשייה משמעותית ולהמשיך לשרת את הציבור במשרד התקשורת, לאחר שנים של עשיה ציבורית וממשלתית. בכוונתי לרתום את כל הידע והניסיון שצברתי בתפקידיי לאורך השנים, להצלחה באתגרים הניצבים בפנינו, בשותפות עם הנהלת המשרד ועובדיו המסורים".

















בחירה מעולה של השר, הגברת משש היא מנהלת בחסד עליון, יסודית, חרוצה, יצירתית, משקיעה את כל כולה בעבודה, יודעת להתמודד עם מצבי לחץ, כלום לא מפחיד אותה, היא אלופה בהכל, אני בטוח במאה אחוז שהשר יהיה מרוצה מאוד, ולך הגברת משש אאחל הצלחה, את ראויה ואפילו ראויה ליותר.