חברת הוט בחרה לא לחכות להשקה של נתב בטכנולוגיה WI-FI 7 והודיעה היום על השקת נתב בטכנולוגיית E6 Wi-Fi המספקת גלישה אלחוטית במהירות של עד 2 גיגה. החברה הגיעה למסקנה שבשלב הנוכחי של הטכנולוגיה, יקח זמן עד שציודי הקצה יתמכו ב – WI-FI 7 והחליטה שמהבחינה הזו עדיף להשיק פתרון 6E שכבר זמין בהתקנים רבים וביניהם בסמונג גלקסי החדש S24, באייפון 15 ובלפטופים וציוד נוסף.
נדגיש שבזק היא היחידה כרגע שמתכננת להשיק WI-FI 7 בחודש מאי הקרוב במקביל להשקת מהירויות גלישה חדשות של 5 ו – 10 גיגה שהיא מתכננת. מחיר הנתב החדש של הוט יעמוד על 29.90 שקל לחודש.
טכנולוגיית E6 Wi-Fi מאפשרת עבודה מול מספר תדרים וזה היתרון שלה בעצם – היא מפיצה תדר נוסף לרשת האלחוטית- 2.4GHz, 5GHz) 6GHz) עם שלושה ערוצים שונים ברוחב 160 מגה-הרץ.
לעומת זאת ב – 7 מתאפשר בונדינג של שלוש הרצועות במקביל, כך שהמהירויות שניתן להעביר דרכו, וכמות ההתקנים שיכולים להיות מחוברים בו זמנית – הרבה יותר גדולים. מבחינת הוט כרגע היא תהיה עם הנתב הכי מהיר בשוק.
ניר אידלמן, מנהל פעילות HOT EDGE, זרוע החדשנות של HOT: "הטכנולוגיה שהוט משיקה היום היא הסטנדרט החדשני הבא של האינטרנט בעולם, במהירות, ביציבות ובקצב העברת הנתונים על פני מספר מכשירים במקביל. הצרכים של הלקוחות השתנו באופן משמעותי, משיחות וידאו, הזרמת תוכן ברזולוציות גבוהות ומצלמות אבטחה מבוססות ענן שמשדרות מסביב לשעון, והוט מחויבת להמשיך ולספק את הטכנולוגיה והמוצרים המתקדמים ביותר ללקוחותיה".
















