החברות המתמודדות על הפרטת דואר ישראל, מתחילות החל מהיום לקבל מצגות על החברה לאחר שלפני מספר ימים נפתח חדר המידע. המצגות יימשכו עד השבוע הראשון של חודש מרץ. את המצגות הכינו וגם משתתפים במפגשים, נציגי בנק רוטשילד המלווים את ההפרטה, גל הרשקוביץ שנשכר מטעם רשות החברות ללוות את הפרויקט, וכמובן בכירי החברה בראשות היו"ר מישאל וקנין והמנכ"ל דוד לרון. המצגות נערכות בהנהלת החברה במודיעין.
עבור המתמודדים במכרז הוכנה חוברת עבת כרס של 180 עמודים שבהם מתואר המבנה והחטיבות של החברה.
ישנן כרגע 9 קבוצות שמתמודדות אחרי שהפקידו 3 מיליון שקל ערבות. בין הקבוצות ניתן למצוא את אייפקס, קרן פורטיסימו, דלק ישראל, נאופארם- פורר, מילגם עם הפניקס, אפריקה ישראל, אוברסיז-אמיליה פיתוח (של עודד פלר)-וחברת השליחויות אקסלוט, לנג השקעות, דן תחבורה. לאחרונה פורסם בכלכליסט שחברת המשקאות טמפו מבקשת להצטרף לתהליך והגישה בקשה לרשות החברות שאמורה להחליט בעניין.
















