רן גוראון, מנכ"ל בזק, מסיים את תפקידו, אחרי תקופה של פחות משנתיים בתפקיד. גוראון נכנס לתפקידו ב – יוני 2022 והוא רושם קדנציה קצרה מאוד יחסית. העזיבה של גוראון אינה מגיעה משום מקום והוא מספר פעמים דיבר על כך החל מהיום הראשון שיו"ר החברה החדש תומר ראב"ד נכנס לתפקידו.
בשלבים מסוימים לגוראון הייתה עוד תקווה שהוא יוכל להישאר תחת ראב"ד אך היה ברור מהר מאוד שזה לא יקרה ולגוראון לא נותרה ברירה למעשה אלא לקרוא את המפה ולפרוש.
בהודעה שהוציאה החברה נמסר "מנכ"ל בזק, רן גוראון, הודיע לדירקטוריון החברה כי החליט לפרוש, זאת לאחר 18 שנים בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת בזק. גוראון יישאר בתפקידו עד לסוף מרץ, וככל שיידרש להעברה מסודרת של ניהול החברה.
תחת אבי גבאי כמנכ"ל הוא מונה למשנה למנכ"ל בזק ובנסיבות מסוימות שטרם פורסמו הוא נבחר לתפקיד מנכ"ל פלאפון, אחרי שהתמודד על תפקיד מנכ"ל בזק בינלאומי ולא זכה בו.
גוראון הוביל את המיזם אלפא של חיבור בין החברות בנות, והמיזם הזה לא צלח בלשון המעטה ובסופו של דבר מה שנותר ממנו הוא שפלאפון ויס נותרו מנוהלות על ידי הנהלה אחת.
עם עזיבתו של מנכ"ל בזק דודו מזרחי גוראון מונה על ידי גיל שרון לתפקיד מנכ"ל בזק. לאחר ששרון עזב בחודש שעבר ובמקומו נכנס תומר ראב"ד לתפקיד, החליט האחרון שהגיע העת לשינוי ומבלי להרחיב יותר מדי גוראון הודיע שהוא פורש.
בעקבות ההחלטה אמר גוראון, "אחרי 18 שנים בקבוצת בזק, ולאחר שניהלתי את כל החברות בקבוצה, אני חש שזה הזמן עבורי לעשות שינוי. אני עוזב את קבוצת בזק עם תחושת סיפוק עצומה, אחרי שנים ארוכות של עשייה רבה, יחד עם צוותי ניהול מעולים. במהלך השנים בזק הפכה לחלק ממני, ואני משאיר אחרי חברה חזקה, בריאה וצומחת עם גידול עקבי בהיקף ההכנסות והרווח, ועם מאזן איתן. בזק של היום היא חברה חזקה עם תשתיות מעולות, הערכה גבוהה של הלקוחות, הנהלה מנצחת ותרבות ארגונית מצויינת. יותר מכל אתגעגע אל העובדות והעובדים המדהימים של בזק והחברות הבנות, המהווים עבורי גאווה של ממש. הם הלב והנשמה של החברה.
אני מבקש להודות לשותפיי לדרך – לצוות ההנהלה המצוין, לעובדות ועובדי החברה, לדירקטוריון החברה ובפרט לעומד בראשו, תומר ראב"ד, ולבעלת השליטה, קרן סרצ'לייט, על האמון ועל השותפות לדרך".
יו"ר קבוצת בזק, תומר ראב”ד, מסר בעקבות ההודעה כי, "רן ניהל את בזק, וקודם לכן את החברות הבנות, בתקופה מורכבת ומאתגרת מאין כמוה, והוביל לביצועים תפעוליים ופיננסיים מצויינים. רן מותיר אחריו חברה במצב מצויין, כזאת המשקיעה בעתידה עבור לקוחותיה, מתוך תפיסת מובילות ארוכת טווח. אני מודה לרן על 4 שנים של עבודה משותפת, על תרומתו לקבוצה לאורך השנים, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".
















