דובר בזק גיא הדס סיים את תפקידו בחברה אחרי 16 שנים בתפקיד. הוא כיהן בתפקידו תחת שורה ארוכה של מנכ"לים ויו"רים והוא מסיים את תפקידו בהסכמה עם המנכ"ל הנכנס ניר דוד. הדס היה מזוהה עם המנכ"ל הקודם בבזק רן גוראון שאף מינה אותו לאחראי קשרי ממשל בנוסף לתפקידו כדובר החברה ואחראי תקשורת תאגידית (ESG). אתמול הוא הודיע על כוונתו לצאת ליזמות עסקית בישיבת הנהלת החברה.
















