הניודים בסלולר בחודש מאי החולף מצביעים על המשך מגמת ההאטה בתנועת הלקוחות בסך הכול, ובמקביל ממחישים את מה שטענו, והוא שה-eSIM לא הביא להאצה בתחרות בשוק. נראה שהחשש של החברות הסלולריות ממעבר מוגבר של לקוחות כתוצאה מהיישום – לא התממש בפועל. בחודש מאי, הוט מובייל הובילה את טבלת הניודים אבל הפעם מהכיוון השלילי – עם 2,860 מספרים שנטשו אותה. תופעה זו, שבה הוט מובייל מסיימת עם ניוד שלילי, היא נדירה יחסית, היות שמדיניותה הייתה לגייס יותר לקוחות משהיא מאבדת, כמעט בכל מחיר. פרטנר איבדה 1,720 מספרים, פלאפון איבדה 340, ו-we4G איבדה 670. קבוצת סלקום (כולל גולן טלקום) זכתה ב-1,330 מספרים שהצטרפו אליה, ורמי לוי – ב-1,200, ככל הנראה בעיקר מהמגזר החרדי. החברה שגייסה את מספר הלקוחות הגדול ביותר החודש היא 019 מובייל, אשר צירפה 2,520 מספרים חדשים. 019 מובייל פועלת באופן ממוקד מאוד במגזר העובדים הזרים במקביל לשוק המקומי ובשני המגזרים צמחה.
















