יו"ר ועד העובדים לשעבר בסלקום, מיה יניב, יוצאת במאבק משפטי נגד החברה. לפני כחודש נודע ל"זמן אוויר" כי יניב חדלה מלכהן במיזם מועדון הלקוחות שהקימה יחד עם סלקום. כזכור, לפני כחצי שנה פרשה יניב מתפקידה כיו"ר הוועד לאחר שהגיעה להסכם עם סלקום על הקמת מועדון לקוחות שאותו תנהל. כבר אז רווחו שמועות שעזיבתה של יניב קשורה לרצונה של החברה להביא להפסקת פעילותה כיו"ר ועד העובדים. עם זאת, בסלקום הכחישו זאת בצורה חד-משמעית, וגם לאחר הסכסוך בין הצדדים החברה ממשיכה לטעון כי היא מעוניינת לממש את הקמתו של המועדון.
בשבועות האחרונים מנהלים סלקום ויניב מגעים כדי להגיע לפשרה מוסכמת שתאפשר ליניב לעזוב את הקבוצה. הפנייה להליכים משפטיים מצידה מעידה כי מגעים אלה ככל הנראה לא הבשילו.
יניב הייתה יו"ר ועד דומיננטית וצברה לעצמה מוניטין של לוחמת היודעת לנהל מאבקים אגרסיביים כשצריך. מועדון הלקוחות היה עבורה הזדמנות למנף רעיון שהגתה יחד עם סלקום, אשר תמכה במהלך. היא גייסה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום וכבר הגיעה לשלב מתקדם בפיתוח המוצר. לפיכך, ההודעה על סיום ההתקשרות עימה היוותה עבורה מכה קשה וחידדה את תחושתה שהמהלך כולו נועד להרחיקה מהחברה.
חלק מההסכם עם יניב בהקמת המועדון היה שהיא לא תחזור לסלקום. ההודעה על הקמת המועדון פורסמה יומיים לפני שנחשפו המגעים של קרן פורטיסימו לרכישת השליטה בסלקום, מה שחיזק עוד יותר את התחושה שהמיזם הוקם במטרה להרחיקה.

















נראה שעשו לה כיפה אדומה