נורית קנטור סמנכ"לית החטיבה הפרטית בבזק הודיעה על פרישה. העזיבה של קנטור הייתה באוויר מהרגע שהתמודדה על תפקיד מנכ"ל בזק ובמקומה הועדף ניר דוד https://zmanavir.co.il/internet/23992/. כבר לאחר המינוי של דוד קנטור צוטטה כמי ששוקלת את המשך דרכה בחברה. קנטור הייתה חברה בקליקה של המנכ"ל הקודם רן גוראון ומזוהה עימו ביחד עם עוד מספר סמנכ"לים שחלקם כבר אינם. תהליך החיפוש אחר מחליף נמצא בעיצומו.
















