אלי אדדי מונה לתפקיד מנכ"ל סלקום ויחליף את דניאל ספיר שאולץ לפרוש מתפקידו. אדדי שימש עד עתה כמנכ"ל רשת החנויות דינמיקה ובעבר הוא היה מועמד לתפקיד המנכ"ל לאחר עזיבתו של אבי גבאי. על מועמדותו של אדדי פורסם לראשונה כאן בזמן אוויר.
אדדי ייכנס לתפקיד כאשר המטרה שלו תהיה להביא לשינויים מהירים בכמה וכמה אספקטים, וזה בעצם מה שמצופה ממנו. ספק אם יהיו לו 100 ימי חסד, והמשמעות היא שלא ירחק הזמן ואדדי יבצע שינויים מורכבים בחברה.
אדדי מגיע לתפקיד מדינמיקה שם היה אחראי והוביל לצמיחה האדירה של הרשת שהפכה להיות הכי גדולה בישראל ועם הכנסות ורווחיות שהשפיעו מאוד לטובה על התוצאות של סלקום. אבל דינמיקה היא לא סלקום ואדדי יצטרך לנהל עכשיו אופרציה מורכבת שכוללת תפעול, הנדסה, שירות לקוחות ועוד. מה שפועל לטובתו היא העובדה שהוא נבחר על ידי בעלי המניות שזו סיטואציה שונה ממה שהיה מול קודמו דניאל ספיר.
אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום הנכנס: "אני נרגש מאוד ומודה על הזכות הגדולה להוביל את סלקום, החברה הכי ישראלית שיש, במיוחד בימים אלה. סלקום הוא מותג ישראלי אהוב עם מוניטין של שנים רבות וחיבור רגשי עמוק ללקוחות".
אדדי הוסיף "אני מודה לחברי הדירקטוריון על האמון ומתחייב להוביל את החברה יחד עם חברי ההנהלה, הוועד ועובדי סלקום המופלאים להישגים יוצאי דופן ולקבוע סטנדרטים חדשים לתקשורת מתקדמת ואיכותית לצד חווית לקוח בלתי מתפשרת. יחד נשמור על מעמדה כחברת התקשורת המובילה בישראל".
















