25 עמדות של סטארלינק הופצו לצפון לאחר סיכום עם החברה, ובמקביל הצדדים קרובים לסיכום על מתכונת פעולה של החברה בישראל. הדיונים כרגע הם בעיקר מול משרד הביטחון שהוא הגורם שהתנה תנאים לפעילות החברה בישראל והקשה על כניסתה עד כה.
לדברי גורמים סטארלינק הסכימה לשחרר את המנה הראשונה לשימוש רק בימים האחרונים וזאת למרות שמשלוח הערכות שלה הגיע כבר לפני מספר שבועות. בכלל, התמונה המשתקפת מהמגעים היא שסטארלינק מזלזלת במדינת ישראל ומתנהגת ביהירות קיצונית, ולכן מרשה לעצמה להציב תנאים. עצם העובדה שיש חברות עם פתרונות חלופיים זמינים, שהמדינה יכלה לאמץ מזמן, רק מייצרים תחושה שסטארלינק יודעת שהיא צפויה לקבל את מבוקשה ולכן מערימה קשיים.
גם ההתחממות בצפון מוסיפה ללחץ למצוא פתרונות גיבוי תקשורתיים לכל מצב שעלול להתפתח.

















ל 90% פלוס מתושבי הארץ אין צורך בשרות הזה
הוא מתאים – בישראל – בעיקר לצבא לממשלה ובישובים מנותקים וזהו
המחיר גבוה מהירותה גלישה לא מרשימה במיוחד ( בהשוואה לסיבים ואפילו לנחושת או כבלים)
מיועד בישראל בעיקר למצבי חירום וחסור כיסוי זמין בסיבים או בנחושת
המשחק של משרד התקשורת הוא מטופש