מי שסבר כי חודש ספטמבר יהיה שקט מבחינת מספר הניודים בשוק הסלולר על רקע המלחמה – טעה. כמות הניודים נותרה דומה פחות או יותר לחודשים האחרונים, עם כ-133 אלף ניודים. אף על פי שמדובר במספרים נמוכים ביחס לשנים קודמות, הניודים ממשיכים להעיד על התחרות המתמשכת בין החברות, או ליתר דיוק, בין המשווקים שלהן.
הוט מובייל הובילה שוב עם מספר הניודים הגבוה ביותר, ומסיימת בתוספת נטו של 2,500 מתניידים. עם זאת, הוט מובייל היא גם החברה שננטשת בהיקפים גבוהים יותר מכל אחת ממתחרותיה. לשם השוואה, סלקום, הכוללת את גולן טלקום, איבדה 32 אלף לקוחות. לעומת זאת, הוט מובייל, שברשותה כמחצית ממספר המנויים של סלקום, איבדה 35 אלף לקוחות.
סלקום סיימה את החודש עם מאזן שלילי של 3,900 ניודים, כאשר מרביתם מגולן טלקום. פלאפון שמרה על מאזן חיובי בניודים וצירפה כמעט את אותו מספר לקוחות שעזבו אותה, עם הפרש של עשרות בודדות בלבד. פרטנר, הנאמנה למדיניות האיפוק והריסון בגיוס לקוחות ואי-הורדת מחירים, מסיימת עם מינוס 900 מתניידים בלבד.
יתר השחקנים בשוק, המפעילים הווירטואליים, המשיכו פחות או יותר לשמור על מאזן חיובי בהיקפים קטנים. כך למשל, 019 מובייל ורמי לוי סיימו כל אחת עם תוספת של 900 לקוחות. שאר החברות הציגו מספרים לא משמעותיים.
















