מנהלת המחקר ואנליסטית התקשורת של לידר שוקי הון, סבינה לוי, פרסמה היום דו"ח תגובה לתוצאות הרבעון השלישי של פרטנר, בו היא מעלה את מחיר היעד למניה ל-26 שקל תוך שמירה על המלצת "תשואת יתר". לדבריה, תוצאות הרבעון ממחישות את פירות המהלכים שהובילה הנהלת החברה לטיוב הלקוחות, שינוי מדיניות התמחור ושיפור במבנה ההוצאות.
תוצאות הרבעון היו גבוהות מהערכות לידר, בין היתר בזכות רווח חד-פעמי של כ-24 מיליון שקל מהשכרת סיבים אופטיים ללקוח עסקי (טמרס) והחזר מס של כ-34 מיליון שקל. החברה הציגה תזרים פנוי חזק במיוחד של 243 מיליון שקל, שתרם להפחתה משמעותית בחוב נטו לכ-255 מיליון שקל, לעומת כ-502 מיליון שקל ברבעון הקודם.
שיפור בפעילות הסלולר
בפעילות הליבה של החברה נרשם שיפור הדרגתי. ההכנסה החודשית הממוצעת ללקוח (ARPU) עלתה ב-2 שקל לעומת הרבעון הקודם לרמה של 44 שקל, בעיקר בזכות שירותי נדידה. בנוסף, החברה הציגה גידול של כ-6,000 מנויים נטו, רובם לקוחות Postpaid. לוי מציינת כי החברה עדכנה כלפי מטה את אומדן הפגיעה ברווח משירותי הנדידה בעקבות המלחמה לכ-3 מיליון שקל בחודש, לעומת הערכה קודמת של כ-5 מיליון שקל.
צמיחה בתחום הקווי
בתחום הקווי, מצבת מנויי תשתית האינטרנט גדלה ב-10,000 לקוחות, כאשר מצבת מנויי הסיבים עלתה ב-16,000, רובם על בסיס תשתית בזק. כ-90% מסך מנויי האינטרנט של החברה הינם על תשתית סיבים.
תחזית חיובית
לוי מעריכה כי החברה תמשיך להציג שיפור הדרגתי בפרמטרים התפעוליים בטווח הקצר-בינוני, כולל עלייה מתונה ב-ARPU הסלולר, גידול במצבת המנויים והמשך העמקת דריסת הרגל בתחום תשתית הסיבים. לדבריה, התאוששות בתיירות הנכנסת ואישור עסקת פרטנר-יס בטלוויזיה עשויים לספק רוח גבית נוספת לתוצאות. המצב הפיננסי המשופר של החברה, בשילוב עם העלאת דירוג החוב מוקדם יותר השנה, מקרבים לדעתה את החלטת החברה לחזור לחלק דיבידנד לבעלי המניות.
















