מחלקת הבגצ"ים במשרד המשפטים מבקשת שוב דחייה במתן התגובה לעתירה לבג"צ של מספר ספקיות אינטרנט נגד משרד התקשורת בנושא אי קביעת המחיר הסיטונאי. כזכור, המדינה כבר הגישה בקשת דחייה של חודש ונענתה בהסכמה לדחייה של שבועיים שהסתיימו בשבוע שעבר ביום חמישי. כעת מתברר שבסוף השבוע המדינה הגישה בקשה נוספת לדחייה עד סוף החודש והצדדים ממתינים לתשובת בג"ץ כאשר העותרות הביעו התנגדות.
מדובר בעתירה של 3 ספקיות אינטרנט, גילת טלקום, טריפל סי ופרימו 099 בדרישה לקבוע תעריפים שוויוניים לשימוש בתשתית הסיבים האופטיים של בזק. בבקשת הדחייה הראשונה המדינה טענה שבשל שירות מילואים של גורם בכיר במשרד התקשורת לא ניתן היה להכין את הבג"ץ. מכיוון שאותו גורם חזר מהמילואים יהיה מעניין לראות מה יחליטו השופטים.
נציין כי בשבועות הקרובים צפוי משרד התקשורת לפרסם את המחירים הסיטונאיים החדשים, ולמרות זאת החברות דורשות מבג"ץ לדון באירוע ולחייב את המדינה לפרסם את המחיר המעודכן אחרי מספר שנים שהוא לא עודכן.
















