דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פרטנר, פורשת מתפקידה לאחר שנתיים בחברה. הסיבות לפרישתה לא פורסמו אך נציין שקרמר שאפה ועדיין שואפת לנהל חברה סלולרית. היא הייתה מועמדת מובהקת לנהל את פלאפון שם שימשה מספר שנים כמשנה למנכ"ל והייתה המועמדת המובילה לתפקיד, אך לבסוף לא נבחרה ופרשה מהחברה.
היא הגיעה לפרטנר לאחר תקופת צינון כאשר מטרתה הייתה למלא את תפקיד המשנה למנכ"ל לתקופת ביניים, ומהרגע שהתברר שמנכ"ל פרטנר אבי גבאי מתכוון להמשיך ולנהל את החברה, החליטה לפרוש.
דגנית קרמר, משנה למנכ״ל פרטנר: ״אני מתכוונת להמשיך להשפיע ולעסוק בדברים חשובים למדינה ולעולם העסקי. השנה האחרונה חידדה לכולנו את הקשר החשוב בין שני העולמות הללו והוכחנו בפרטנר שזה הולך יד ביד. לפרטנר תשתיות מעולות הן בתחום האנושי והן בתחום הטכנולוגיה. הדוחות שפרסמנו לפני שבוע מייצגים את הדרך שהאמנו בה ואת העבודה שעשינו במהלך השנתיים האחרונות ועל כך אני גאה. אני רוצה להודות לכלל עובדי פרטנר, להנהלה, לשלמה רודב ובעיקר לאבי גבאי על דרך מקצועית ללא פשרות ובעיקר מהנה שהייתה לנו״.
אבי גבאי, מנכ״ל פרטנר: ״על אף הצער שלי מהחלטתה של דגנית, אני מבין ומאוד מכבד את שיקוליה ובטוח שהיא תממש את מטרותיה האישיות. התרומה הסגולית של דגנית לתוצאות שראינו בשבוע שעבר היא עצומה. בנוסף לתפקידה כמשנה למנכ״ל, דגנית ניהלה באופן ישיר מספר יחידות וגם בהן הביאה לשינוי אמיתי. מעבר ליכולות המקצועיות דגנית היא שותפה של ממש שתחסר לי באופן אישי״.
















