ההסתדרות הכריזה היום (רביעי) על סכסוך עבודה בחברת פרטנר, שיחול על כ-2,500 מעובדי החברה. ההכרזה הגיעה בעקבות טענות העובדים על קידום שינויים ארגוניים באופן חד צדדי על ידי ההנהלה והימנעות מחתימה על הסכם עבודה קיבוצי חדש.
יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, הודיע על הסכסוך למנכ"ל פרטנר, אבי גבאי. "יחסי העבודה בפרטנר הגיעו לשפל חסר תקדים", אמר חלוצי. "אני קורא לחברה לפעול יחד לשיקום האמון לטובת החברה ועובדיה".
בין הסיבות המרכזיות להכרזת הסכסוך: פגיעה בפוטנציאל ההשתכרות של עובדים הזכאים לעמלות ותמריצים, ויכוח על תקציב הרווחה וכן התנהלות פוגענית כלפי ועד העובדים הכוללת השמצות ואיומים כלפי יו"ר הוועד.
"דווקא בתקופה בה פרטנר מרוויחה יפה וההנהלה נהנית מהמשכורות הגבוהות בשוק, היא בוחרת לגרור את רגליה ולפגוע בעובדיה", אמרה קרן אופק, יו"ר ועד עובדי פרטנר. "אנו מבקשים להזכיר להנהלה שעובדי פרטנר הם כוח מאוחד ומלוכד וכפי שהוכחנו בעבר, לא נירתע לעמוד על קבלת כל הזכויות המגיעות לנו".
מפרטנר נמסר: "היחסים בין הנהלת החברה לכלל עובדי פרטנר מתבססים על יחסי עבודה מצוינים, תנאי עבודה מעולים, אמון והבנה הדדית. כך היה וכך יהיה״.

















קרן העובדים איתך תיצגי אותנו בכבוד