חברת פלאפון הודיעה על מהלך אסטרטגי חדש: החל מעתה תציע החברה חבילות דור 5 בלבד. במסגרת המהלך, שמצטרף למגמה הכללית בשוק התקשורת הסלולרית, תעדכן החברה את מחירי החבילות, בדומה למהלך שהובילה סלקום ואחריה הוט מובייל. לקוחות המעוניינים בחבילת דור 4 ימשיכו לשלם 34.90 שקל לחודש, אך החברה טרם הבהירה את מדיניותה ארוכת הטווח כלפיהם.
פלאפון משיקה חבילת דור 5 בסיסית במחיר 54.90 שקל לחודש. במקביל, החברה מוזילה את חבילות הפרימיום שלה: מחיר חבילת 5G MAX VIP יופחת מ-69.90 שקל ל-64.90 שקל לחודש, וחבילת 5G MAX VIP PLUS תוזל מ-79.90 שקל ל-74.90 שקל לחודש.
החבילה הבסיסית החדשה כוללת נפח גלישה של 1,000 גיגה-בייט, והחבילות המתקדמות יותר מציעות תעדוף תעבורה באירועים המוניים. זהו יתרון משמעותי באירועי ספורט, הופעות והתקהלויות גדולות, שבהן העומס על הרשת הסלולרית גבוה במיוחד.
פלאפון מדווחת במקביל על למעלה מ-1.2 מיליון לקוחות, המהווים כ-53% ממנויי הפוסטפייד של החברה, שכבר משתמשים בטכנולוגיה זו. ההשקעה בתשתית כוללת בעיקר את המהלך במסגרתו הוקמה ליבת רשת דור 5 עצמאית SA בהשקעה של כ-50 מיליון שקלים והוספת קיבולות בכל האיצטדיונים הגדולים בארץ.
אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון, הדגיש כי המהלך נועד לעודד מעבר מואץ של לקוחות לטכנולוגיית דור 5, המציעה מהירות גלישה מתקדמת וחוויית משתמש משופרת. לדבריו, החברה מחויבת להמשיך ולהוביל את מהפכת הדור החמישי בישראל ולהנגיש את הטכנולוגיה המתקדמת בכל רחבי המדינה.
חשוב לציין כי מהלך זה משקף מגמה רחבה יותר בשוק התקשורת הישראלי, כאשר חברות הסלולר, למעט פרטנר בשלב זה, מעדכנות את מחיריהן כלפי מעלה, כל אחת בדרכה הייחודית אך הקו המקשר ביניהן הוא שחבילות דור 5 לא יימכרו יותר במחיר של 49.90 שקל לחודש אלא יהיו יקרות יותר. המהלך של פלאפון מבוסס בין היתר על כך שבישראל הרוב המוחלט של המכשירים החדשים תומך בדור החמישי ומכשירי דור 4 רק הולכים ונעלמים באופן טבעי.
















