חברת סלקום, המובילה בישראל בפריסת אתרי 5G, פתחה את שנת 2025 עם הרחבה נאה של תשתיותיה. החברה הוסיפה 23 אתרים חדשים במהלך חודש ינואר, ובכך הגיעה לסך כולל של 1,010 אתרי 5G ברחבי המדינה. במקום השני ניצבת פלאפון, אשר הוסיפה 21 אתרים חדשים והגיעה ל-918 אתרים. חברת PHI הצטרפה למגמת ההתרחבות עם תוספת של 23 אתרים חדשים, ומפעילה כעת 848 אתרים התומכים בטכנולוגיה.
בחלוקה לערים מרכזיות, תל אביב מובילה עם 269 אתרים בסך הכול, כאשר PHI מחזיקה בנתח הגדול ביותר עם 113 אתרים, לעומת 85 של סלקום ו-75 של פלאפון. בירושלים פרוסים 211 אתרים, כשסלקום מובילה עם 92 אתרים, לעומת 67 של PHI ו-52 של פלאפון.
בחיפה קיימים 143 אתרי 5G, מתוכם 55 שייכים לסלקום, 59 שייכים ל – PHI, ו-29 לפלאפון. באר שבע, בירת הנגב, מתמודדת עם תשתית מצומצמת יחסית של 82 אתרים בלבד, כאשר החלוקה היא: 34 אתרים לסלקום, 27 לפלאפון ו-21 ל-PHI.

















איפה פרטנר????? ?????!?!