מלחמות המחירים בשוק הסלולר פותחות את שנת 2025 בסערה, והדבר משתקף במספר הניודים הכולל, שהסתכם בכ-150 אלף בינואר. היקף הניודים הגבוה נובע בעיקר מפעילותן של החברות הקטנות בשוק, כאשר ההיקף בחודש החולף היה גבוה במיוחד. בשנה האחרונה עמדו היקפי הניידות על כ-120-130 אלף בחודש, ולכן נראה שהתחרות התעצמה משמעותית. התגברות התחרות מתרחשת במקביל לעלייה החדה במניות פרטנר וסלקום, שעלו ב-30% מתחילת החודש https://zmanavir.co.il/cellular/27470/.
התחרות בשוק בחודש החולף הובילה לגידול משמעותי במספר הלקוחות של מחוללי תחרות כדוגמת רמי לוי, אשר גייס 5,350 לקוחות נטו, לעומת כמה מאות לקוחות נטו בחודש רגיל. אף שקשה לאתר את מקור הלקוחות של רמי לוי, בין היתר בשל פעילותו הענפה במגזר החרדי, גם אקספון 018, השחקנית החדשה בשוק מבית היוצר של חזי בצלאל, יצרה תנודות משמעותיות בשוק המקומי בינואר וצירפה 2,800 לקוחות נטו. חשוב לזכור שהמכירות של לוי ודומיו הם בעיקר בדור הרביעי בעוד שהמפעילות הוותיקות מנסות לדחוף את הלקוחות לכיוון הדור החמישי.
באופן אירוני, חברת Wecom, שרכשה את פעילות הסלולר של אקספון 018 בעקבות הסדר חוב מידיו של חזי בצלאל (שנותר בה כבעל מניות מיעוט) לפני כשנתיים וחצי, מסיימת את החודש בירידה של 1,800 לקוחות. 019 מובייל מסיימת את החודש עם תוספת של 2,000 לקוחות חדשים. נראה כי החברות הקטנות מנהלות תחרות עזה בעיקר בינן לבין עצמן, אך תחרות זו משפיעה על הורדת המחירים בכלל השוק ויוצרת קו ברור בינן לבין המפעילות הגדולות העצמאיות.
בקרב המפעילות הגדולות, הוט מובייל, הידועה בתחרותיות האגרסיבית שלה ובמאמציה להימנע ממאזן שלילי בניודים, מסיימת את החודש עם ירידה של 1,780 לקוחות. יש הטוענים שגם היא סבלה מהמחירים הנמוכים של המפעילות הוירטואליות. סלקום מסיימת עם ירידה של 4,300 לקוחות, רובם על פי ההערכות מחברת הבת גולן טלקום, ופלאפון עם ירידה של 2,200 לקוחות. פרטנר מסיימת את החודש עם ירידה של 500 לקוחות, אך שיעור הנטישה שלה (ברוטו) נותר נמוך יחסית.

















בפרטנר יש משהו שאין באף חברה אחרת שירות 24/7 עם יחס בלי להמתין הרבה ותמיד תצא מרוצה וזה שווה הרבה כסף שלו דורשים ממך