עמי שטרמר, אשר כיהן עד לאחרונה כסמנכ"ל משאבי אנוש בחברת סלקום, מונה לתפקיד מנכ"ל חברת הסלולר Wecom. שטרמר, שעזב את תפקידו בסלקום בעקבות חילופי ההנהלה בחברה, יחליף את יניב קוריאט אשר סיים את תפקידו לפני מספר שבועות. המינוי ייכנס לתוקף ב-1 במרץ 2025, לאחר השלמת תקופת הצינון הנדרשת.
יריב לרנר, יושב ראש דירקטוריון Wecom, הביע אופטימיות רבה לגבי המינוי החדש. "מדובר בבשורה מאוד טובה לחברה, שתצעיד אותנו קדימה למחוזות חדשים", אמר לרנר. הוא הדגיש את כוונת החברה להרחיב את פעילותה והכחיש את השמועות בדבר מכירה אפשרית של החברה בעתיד הקרוב.
Wecom, המפעילה רשת סלולרית בישראל, מתבססת על הסכם שיתוף רשתות אסטרטגי עם חברת סלקום ומחזיקה ברישיון ובתדרים משלה. הסכם שיתוף הרשתות מאפשר לחברה לספק כיסוי סלולרי ארצי מלא תוך חיסכון משמעותי בעלויות תשתית. החברה מתמודדת כיום עם שני אתגרים מרכזיים: התמודדות עם מגמת עליות המחירים בשוק הסלולר והצורך בהרחבת בסיס הלקוחות שלה.

















אדם נדיר! בהצלחה
עמי בהצלחה איש יקר ,
מקווה שיצליח להרים את החברה למעלה
עמי בהצלחה איש יקר ,
מקווה שיצליח להרים את החברה למעלה.
We come היא בית הקברות למנהלים הלא מוצלחים של סלקום . נאחל לו בהצלחה עם רזומה של אפס השכלה וחצי תעודת בגרות
אחלה בן אדם מכיר מסלקום
לקוח לשעבר
המקום הזה עוד קיים?????
עמי היקר בהצלחה.
חבל שעזבת את סלקום מה יש לך לחפש בחברת wecon
עמי היקר בהצלחה.
חבל שעזבת את סלקום מה יש לך לחפש בחברת wecon?
לקוח שלכם מאוכזב מחירים גבוהים מאוד .
איש יקר בהצלחה
עמי מלך תצליח אתה איש אשכולות בהצלחה בדרך החדשה יש לך הרבה אתגריים
עמי תצליח .
מצפה לך שם עבודה קשה.
איש אכותי ביותר !! אחד המנהלים הכי תותחים שהיו בסלקום !
עמי בהצלחה יש לך הרבה אתגרים
זה עוד מנוי לפני הסגירה של חברת wecom ?
אחת שמכירה את החברה הרבה שנים
החברה הזאת שייכת סלקום??
מנוי מבורך בהצלחה עמיאלי
בהצלחה איש יקר מחכה לך שם עבודה קשה מוזר שהגעת למקום הזה שגם ככה הולך למכירה לסלקום
משכמו ומעלה — אדם מדהים וכיף לעבוד אתו ובשבילו .. ללכת עד הסוף אחריו