חברת הטלוויזיה FREE TV הודיעה על העלאת מחיר השירות החודשי מ-39.90 שקל ל-44.90 שקל. החברה ממשיכה במדיניות "מחיר קבוע לכל החיים" – מהלך שיווקי שהוכיח את עצמו בשוק התקשורת הישראלי. בשבועות האחרונים, טרם ההודעה על העלאת המחיר, פעלה החברה באינטנסיביות לגיוס לקוחות חדשים במחיר המקורי, תוך הדגשת בלעדיות ההצעה.
חשוב לציין כי המחיר הוא ל – 2 מכשירים בלבד. מעבר לכך המחיר קופץ ל – 59 שקל לחודש לעד 5 מכשירים. כלומר זוג שמוריד את האפליקציה למכשיר הנייד סביר להניח שישלם את המחיר הגבוה.
למרות השמועות בענף התקשורת על כוונת החברה לזנוח את אסטרטגיית המחיר הקבוע, נראה כי ההנהלה החליטה להמשיך במדיניות זו, בהכירה את העדפות הצרכנים הישראלים. הניסיון מלמד כי צרכנים מעדיפים יציבות במחירי השירותים החודשיים, במיוחד בתקופה של אי-ודאות כלכלית. יש לציין שלמרות העלאת המחיר עדיין מדובר במחיר אטרקטיבי מאוד.
FREE TV מבית קשת ו – RGE עלתה לשידור באמצע 2023 והיא מציעה שירות סטרימינג אפליקטיבי בלבד הפועל על טלוויזיות חכמות או באמצעות ממיר שהמנוי בוחר לרכוש בעצמו.

















הלכתי לשכן שיש לו פרי tv ולו מצאתי סיבה למחיר אולי גג גג 15 שקלים לו יותר אין שם משהו מעניין חוץ מההופעות ועל זה 15 שח
לא מאמין לאף מילה מהמשפט "מרות השמועות בענף התקשורת על כוונת החברה לזנוח את אסטרטגיית המחיר הקבוע, נראה כי ההנהלה החליטה להמשיך במדיניות זו" עד החברה תציג את נתוני המכירות שלה. היצע התכנים לא מצדקי את ההתייקרות. אולי המשכורות של העובדים שם?
ראו תגובה קודמת של מישהוש התרשם מהיצע התכנים
אגב, גם סטינג ה לא ממש מוצר להתאפר ומי שמשמלם הון עתק על מנוי ליס ךעלק פלסו בכלל מסכן . כמות התכנים הממוחזירם מזעזעת בטירוף