דפנה אגסי, סמנכ"לית השיווק של סלקום הודיעה למנכל קבוצת סלקום, אלי אדדי , על רצונה לסיים את תפקידה הנוכחי ולעבור לתפקיד אחר בקבוצת סלקום.
אגסי תוביל פרויקטים אסטרטגיים חוצי קבוצה ותישאר בתפקידה הנוכחי עד למינוי מחליף. בתפקידה החדש תמשיך אגסי לכהן כחברת הנהלה.
אגסי, סמנכ"לית השיווק של סלקום בשלוש השנים האחרונות, שימשה קודם לכן במשך 8 שנים כסמנכ"לית השיווק של גולן טלקום .
אלי אדדי, מנכ"ל סלקום: ״אני מקבל את בקשתה של דפנה לעבור לתפקיד אחר בקבוצה ושמח כי היא נשארת חלק משמעותי מקבוצת סלקום. דפנה תמשיך להביא את הניסיון והידע שלה גם לתחומים אסטרטגיים אחרים״.
דפנה אגסי: ״אחרי 15 שנים בתפקיד סמנכ"לית שיווק של חברות תקשורת שונות, ביקשתי לעסוק גם בתחומים אחרים ובהם פרויקטים אסטרטגיים חוצי קבוצה ואתגרים משמעותיים שאני מוצאת בהם עניין רב. אני שמחה ומודה לאלי על האתגר הבא."
















