גילת טלקום גלובל הודיעה על השלמת השלב המוסדי בהנפקת אגרות חוב (סדרה ד') הניתנות להמרה למניות החברה. בשלב המוסדי נרשמו ביקושי יתר מרשימים בהיקף של כ-105 מיליון שקל, כאשר החברה נענתה להתחייבויות מוקדמות של משקיעים מסווגים בהיקף של כ-45 מיליון שקל.
ההנפקה, המגובה בדוח הצעת מדף המבוסס על תשקיף מדף שפרסמה החברה במאי 2023, הציעה למשקיעים אגרות חוב להמרה למניות, כאשר כל יחידה כוללת 1,000 ש״ח של אגרות החוב הנושאות ריבית שנתית בשיעור של 5.5% ואינן צמודות למדד או למטבע כלשהו.
אגרות החוב (סדרה ד') עומדות לפירעון ב-4 תשלומים שווים של 25% מהקרן כל אחד, אשר ישולמו ב-1 באפריל בשנים 2028, 2029, 2030 ו-2031. הריבית על היתרה הבלתי מסולקת של אגרות החוב תשולם פעמיים בשנה, ב-1 באפריל וב-1 באוקטובר, החל מאוקטובר 2025 ועד אפריל 2031.
המכרז הסתיים במחיר של 981 שקל ליחידה.
בהודעת החברה נמסר כי "ההנפקה הסתיימה בהצלחה יוצאת דופן. היקף הביקוש ובעיקר איכות המשקיעים, מהווים הבעת אמון עצומה באסטרטגיית החברה, במנהליה ובחוסנה הפיננסי".
החברה מדגישה כי היא נמצאת בתנופה עסקית בשלוש השנים האחרונות, עם שיפור עקבי בתוצאותיה ובגיוון עסקיה, לרבות שנתיים של רווח נקי, תוך הפחתה משמעותית ברמות הסיכון.
כיום, גילת טלקום גלובל מנהלת שלוש חטיבות עסקיות, והיא רואה בכניסה לעסקי האינטרנט והענן בישראל מנוע צמיחה אסטרטגי בשוק צומח ובעל פרופיל סיכון נמוך. ההסכם שנחתם לאחרונה עם בזק מחזק את מעמדה בתחום זה, ותמורת הגיוס הנוכחי צפויה לשמש, בין היתר, להרחבת הפעילות בשוק זה.
את הגיוס הובילו רוסאריו שירותי חיתום (א.ש.) בע"מ ולידר שירותי חיתום והנפקות בע"מ.
















