"שוק התקשורת נמצא במקום לא טוב, וצריך שהממשלה תיקח יוזמה ותהיה מעורבת יותר בקידום חדשנות וטכנולוגיה כי בלעדיה זה לא יקרה", כך אומר חיים טיכהולץ סמנכ"ל אזרוח טכנולוגיות באלביט ומי שהיה בעברו מנכ"ל נוקיה ישראל. טיכהולץ אמר את הדברים בפודקאסט עושים תקשורת בזמן אוויר (https://open.spotify.com/episode/6fJMHpJhtwYEK8dCuZP0Qn?si=0576328dbd614451)
ב – 8 השנים האחרונות טיכהולץ עוסק בחיבור בין טכנולוגיות אזרחיות לטכנולוגיות צבאיות וההיפך. אחד הפרויקטים שבהם עסק ודחף הוא הקמת רשת סלולרית פרטית עבור חברת וודאפון לצורכי פאבליק סייפטי. בישראל הוא מוביל פרויקט של רשת פרטית בבית החולים רמב"ם ובפודקאסט הוא שוטח את תפיסת עולמו על הכיוונים והמגמות בעולם וכיצד הוא רואה את שוק התקשורת בישראל.
















