משרד התקשורת מתקשה למצוא מועמדים ראויים לתפקידי ניהול באגף הספקטרום. בעקבות זאת פנה המשרד לחברת השמה חיצונית שתנסה לאתר מועמדים בשוק החופשי, אך עד כה ללא תוצאות. האגף חסר מספר דמויות מפתח החל מסמנכ"ל ספקטרום והמשך במנהל אגף. האחרונים שעזבו היו סמנכ"ל האגף נתי שוברט ושמוליק אזולאי מנהל אגף הספקטרום.
מדובר בתפקידים חשובים מאד שכן האחריות המוטלת על המשרד בתחום הקצאת התדרים בכלל המשק היא עצומה. ככל הידוע הסיבה המרכזית לסירוב של רבים להתמודד על התפקיד היא פערי שכר מול המגזר הפרטי. חודשים ארוכים נמשך החיפוש אחר מועמדים מתאימים אך ללא הצלחה וזו הסיבה שהמשרד ביקש מנציבות שירות המדינה אישור לבחירה בחברת השמה.
נזכיר שאגף הספקטרום ניצב בפני אתגרים לא מעטים וביניהם הוצאת מכרזים נוספים כחלק מהשינויים במפת התדרים בעקבות מכרז הדור החמישי, ומכרזים נוספים בתחום הגלים המילימטריים שהחברות הסלולריות אמורות להשתמש בהם לצורך עיבוי הרשתות במקומות הומים, ועוד.
















