לירן אבישר בן-חורין, מנכ"לית משרד התקשורת לשעבר, תנהל את פעילות התקשורת בקרן קיסטון. כרגע לקיסטון יש התחייבות להשקעה בכבל תת ימי שאמור לחבר את אירופה למזרח הרחוק דרך ישראל תמורת 25% מהפרויקט הקרוי סנטוריון שמתוכנן כבר מספר שנים אך טרם יצא לביצוע, ושמועות על התחלת פעילות קרבה ישנן לרוב. ככל הידוע אין לקרן עוד השקעות בתקשורת ואבישר בן-חורין מצטרפת על מנת להרחיב את הפעילות.
אבישר בן-חורין עזבה את משרד התקשורת לפני 8 חודשים לערך ולאחרונה היא פעילה במנהלת תקומה, כנראה עד שתסיים את שנת הצינון שלה.

















