ניר יוגב, מנהל הרגולציה והפיתוח העסקי של סלקום התמנה לתפקיד מנכ"ל סלקום Energy. יוגב, 50, הוא מיוזמי ומקימי מיזם "סלקום Energy" ו- "סלקום EV". הוא החל את דרכו בשוק התקשורת ככלכלן באגף כלכלה במשרד התקשורת, ומשם עבר לסלקום.
כזכור, בחודש ספטמבר הודיעו סלקום ומשק אנרגיה כי שיתוף הפעולה ביניהן ירשם כשותפות וכי סלקום Energy תרכוש חשמל ירוק ממשק אנרגיה בעלות של כחצי מיליארד שקל. בנוסף, הציבה סלקום Energy יעד לגיוס למעלה מרבע מיליון לקוחות עד 2028. לפני כחודשיים, העניקה הממונה על התחרות פטור מאישור הסדר כובל להסכם בין הצדדים לתקופה של 5 שנים.
ניר יוגב, מנכ"ל סלקום Energy: "אני מודה לשותפים בסלקום ומשק אנרגיה על האמון והמינוי. סלקום Energy תהיה מובילת המהפכה בשוק החשמל, בין היתר באמצעות יצירת ההצעות האטרקטיביות והמשתלמות ביותר, אספקת חשמל ירוק מאנרגיה מתחדשת, יצירת חדשנות שתאפשר מעקב וניהול הצריכה בהתאם למאפייני הלקוחות, הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי ותעניק ללקוחות את השקיפות והיכולת להפחית את צריכת החשמל ולחסוך בעלויות החשמל מדי שנה".
















