סכסוך עבודה בסלקום על רקע העסקה למכירת החברה לקרן פורטיסימו ודרישת העובדים לקבל מענק מכירה ודרישה להחזרת תוספות שכר שאמורים היו לקבל בעבר והוקפאו. החברה שכרה את שירותיו של אילן לוין, לשעבר הממונה על השכר במשרד האוצר, כדי שייצג אותה במו"מ מול ועד עובדי החברה שבראשו עומד אורי אורן.
הסכם העבודה הקיבוצי גם הוא הסתיים בסוף 2023 ותנאי הארכתו גם כן חלק מהמו"מ.
ועד העובדים של סלקום פנה מיד לבעלת השליטה, דסק"ש ולהנהלת החברה, כאשר התברר שהחברה עומדת להימכר לפורטיסימו וביקש להיכנס למו"מ במטרה להבטיח את זכויות העובדים בעקבות המכירה.
העסקה התקדמה, וכעת היא ממתינה לסגירה רשמית, אך המו"מ עם העובדים לא, והתחושה של העובדים הייתה של ניסיון למשוך זמן, ולכן החליטו בלית ברירה לפנות לסכסוך עבודה.
מסלקום נמסר: "סלקום מעריכה את עובדיה, שהם הנכס הגדול ביותר של החברה. במהלך ההידברות לקראת חתימת ההסכם הקיבוצי הציעה סלקום הטבות משמעותיות ביותר לעובדים והגיעה להסכמות עם הוועד במרבית הנושאים. נמשיך לנהל את המשא ומתן בפתיחות ובכנות על מנת ללבן את הנושאים שעדיין מצויים במחלוקת".
















