מנכ"לית משרד התקשורת ענבל משש תסיים את תפקידה בסוף חודש אוקטובר, ואז תעבור לתפקידה החדש כמנכ"לית שירות התעסוקה – כך סוכם בינה לבין שר התקשורת שלמה קרעי. האחרון ממשיך לקדם את מועמדותו של זיו מאור, מנהל מחלקת החדשות בגלי ישראל ומי שמונה על ידי קרעי כחבר במועצת הכבלים והלוויין. משש מונתה בינואר השנה לתפקיד מנכ"ל המשרד לאחר שניהלה את רשות האוכלוסין.
















