זיו מאור, מועמדו של שר התקשורת שלמה קרעי לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת, צפוי לעלות השבוע לדיון בוועדת המינויים בנציבות שירות המדינה. במידה שיזכה לאישור הוועדה, השר קרעי מתכנן להביא את המינוי לאישור הממשלה בישיבתה הקרובה בשבוע הבא.
על פי הערכות בענף התקשורת, למאור, שהוא עורך דין בהכשרתו, יש סיכויים טובים לעבור את ועדת המינויים, בגלל ניסיונו במגזר הציבורי, אף על פי שאין לו ניסיון מקצועי בתחום הטלקומוניקציה. ההחלטה הסופית צפויה להתקבל בסוף השבוע.
מאור מיועד להחליף את ענבל משש, אשר סיימה את תפקידה ביום חמישי האחרון. בגלל שהוא מביא עמו ניסיון בתחומי התקשורת והמנהל הציבורי הערכות לגביו אופטימיות. הוא שימש כמגיש ועורך תוכניות אקטואליה בתחנת הרדיו גלי ישראל, מילא תפקיד של עוזר פרלמנטרי לחברי כנסת, כיהן כדובר הרבנות הראשית לישראל, וניהל את האגודה לזכות הציבור לדעת.
תפקיד מנכ"ל משרד התקשורת נחשב לתפקיד משפיע במגזר הציבורי, בשל אחריותו על אסדרת שוק התקשורת הישראלי, הכולל את תחומי הסלולר, הטלוויזיה הרב-ערוצית, שידורי הרדיו והטלוויזיה המסחריים, ושוק האינטרנט. המנכ"ל אחראי על יישום מדיניות השר והובלת רפורמות מבניות בשוק התקשורת הישראלי ומאור מגיע בעיקר עקב רצונו של קרעי לקדם בשנה הבאה רפורמות בתחום השידורים.

















אין לו מושג קלוש. מה זה משנה בכלל. יודע קרוא וכתוב וליכודניק נאמן – התקבלת