מרדכי מרדכי, שכיהן בעבר כמנכ"ל משרד התקשורת בתקופת השר אריאל אטיאס, צפוי להתמנות לתפקיד יו"ר הרשות השניה, והוא יחליף את עדן בר טל שפרש לפני מספר חודשים. מרדכי הוא איש עתיר ניסיון במגזר הציבורי והוא שימש בשורה ארוכה של תפקידים ציבוריים החל ממנכ"ל משרד השיכון, משרד התקשורת, יו"ר מקורות ועוד. הוא מזוהה כאיש ש"ס אך חשוב לציין שהוא תמיד היה עובד ציבור מסור. הוא יחליף את ד"ר אודליה מינס שמונתה לתפקיד לתקופה של 3 חודשים.
בתקופתו במשרד התקשורת מרדכי הוא אף עמד בראש ועדה ייעודית לתחום השידורים כך שהתחום אינו זר לו. שר התקשורת שלמה קרעי פועל להביא את מינויו לתפקיד ביום ראשון לאישור הממשלה.
















